Складнощі, які зустрічаються при бронюванні готелю
Туристичний ваучер дозволяє туристу бути впевненим в тому, що по приїзду в чуже місто або країну йому буде де зупинитися, а господарям готельного бізнесу допомагає планувати свою діяльність.
У самий розпал пляжного сезону завчасне бронювання номера в готелі курортного міста – це вже скоріше необхідність, ніж побажання, але навіть в несезон, бронювання номера в сподобалася готелі це зручність і впевненість.
Незважаючи на всі переваги, іноді при бронюванні виникають певні складнощі. Пропонуємо розглянути найбільш часті ситуації і спробуємо знайти їм рішення.
Питання і складності при бронюванні номера в готелі
Для початку хотілося б сказати, що бронювати готель найкраще безпосередньо через адміністрацію готелю (якщо ви впевнені в порядності і якості послуг, що надаються), або за допомогою спеціальних сервісів, таких як Букинг. Але якщо ці умови були дотримані, а в результаті все одно виникли певні складнощі, то їх необхідно вирішувати якомога швидше.
- При бронюванні була вказана одна вартість, а за фактом названа інша, значно вище.
Коли ви шукаєте вільні номери в цікавлять готелях за допомогою спеціалізованих сервісів або безпосередньо на сайті готелю, завжди звертайте увагу на будь-яку інформацію про вартість, особливо на виноски і текст дрібним шрифтом. Можливо, що пропонована ціна буде вказана без урахування податків і зборів. Є сумніви? Уточніть інформацію у адміністрації готелю.
- При заїзді не можуть знайти ваше ім’я для заселення і зняття броні. Бронюючи номер переконайтеся в правильності написання імені людини, на якого робиться замовлення. Якщо бронь відбувається по телефону, переконайтеся, що співрозмовник вас правильно почув.
- Інформація про бронювання “загубилася” і ваш номер зайняли. Щоб уникнути такої неприємної ситуації, рекомендується роздрукувати інформацію про бронювання і надати її адміністрації готелю. Якщо збій стався з вини співробітників готелю або з технічних причин, вам повинні запропонувати інший номер або надати альтернативний варіант розміщення в іншому готелі, з аналогічним якістю послуг, що надаються.
- На зображенні пропонували одне, а при заїзді отримали зовсім інше. На жаль, досить часта ситуація, коли при бронюванні гостю обіцяють номер з видом на море або нову двоспальне ліжко, а по факту це вид на сусідній будинок і невеликий потертий диван.
Якщо бронь була здійснена через спеціальні сервіси, то можна сфотографувати номер готелю і відправити претензію до служби підтримки сервісу. На вашу скаргу відреагують і зв’яжуться з адміністрацією готелю з вимогою надати послугу необхідної якості.
- Ви оплатили частину вартості за номер, а по приїзду не знайшли зазначеної адреси готелю. Швидше за все, ви потрапили на шахрая, в цьому випадку залишається тільки поспівчувати. Якщо бронь відбувалася через сервіси типу Букинг, то обов’язково повідомте їх про факт шахрайства. І ніколи не сплачуйте бронь невідомим людям на скинутий номер карти.
- При бронюванні є можливість вказати ваші побажання до умов проживання або додаткових послуг, проте готель не зобов’язаний їх виконувати, особливо якщо це не передбачено прайсом або можливостями готелю.
- Якщо ви оформляєте бронь за допомогою спеціалізованих сервісів, наприклад на букінг, то необхідно буде вказати дані банківської картки. При цьому оплата за проживання відбувається безпосередньо в готелі, сам сервіс гроші з карти не знімає. Готелем може бути здійснено блокування (заморожування) певної суми на вашому рахунку, яке скасовується після повної оплати за послуги проживання.
- Що робити, якщо необхідно відмінити бронювання? Ситуації бувають різні і навіть при бронюванні номера, кожна людина може відмовитися від послуги. Якщо відмова відбувається завчасно, то ви не будете нічого оплачувати, проте коли до заїзду залишаються лічені дні, туристи як правило оплачують штраф (зазвичай це добова вартість проживання). Якщо не впевнені в своїх планах, краще докладніше дізнатися про можливості зняття броні без штрафу в конкретному готелі.
- Обставини змінилися і вам необхідно поміняти інформацію, зазначену при бронюванні (кількість гостей, зміна в часі приїзду або датою, перенесення броні на іншу людину). Зробити це можна, звернувшись або безпосередньо до адміністрації готелю, або через сервіс, де відбувається бронювання.
- У готелей існують спеціальні пропозиції при бронюванні. Якими б вигідними вони не здавалися, перш ніж погоджуватися, почитайте уважно всі умови.
Бронювання номерів – це, безумовно, дуже зручна послуга. Щоб не потрапити на шахраїв або неякісне надання послуг, спробуйте дізнатися максимально багато про цікавить готелі. Інформації в інтернеті на сьогодні дуже багато, в тому числі реальних відгуків від відвідувачів і клієнтів готелів. Витративши на вивчення зовсім небагато часу, ви напевно знайдете кращу пропозицію.