Як вести себе в готелі

Для тих хто часто їздить в інші міста і країни, зупиняючись на тимчасове проживання в готелях, питання про те як правильно вести себе в такого роду закладах, напевно не є актуальним. Але для багатьох початківців мандрівників було б не зайвим знати деякі рекомендації, які дозволять бути впевненіше при заселенні в готель.

Розглянемо в даній статті деякі рекомендації досвідчених мандрівників, а також власників готельного бізнесу, про те, як зробити перебування в готелі максимально комфортним як для себе, так і для оточуючих.

Практична сторона питання

Для недосвідчених туристів корисно буде ознайомитись з практичними рекомендаціями, які допоможуть при заселенні і проживанні в готелі. Розглянемо це питання поетапно:

  1. Бронювання
  2. Реєстрація.
  3. Заселення в номер.
  4. Виїзд.

Бронювання

Даний етап дозволяє заздалегідь ознайомитися з правилами та умовами проживання в готелі, щоб по приїзду вас не чекав сюрприз з розряду: “в цьому готелі не дозволяється розміщення домашніх тварин” або “ми закриваємо вхідні двері о 23:00”.

Дізнайтеся точну адресу і віддаленість готелю до цікавлять місць, уточніть наявність необхідних послуг і служб (ресторан, басейн, дитяча кімната, парковка для авто і т.д.).

Реєстрація

Ви завчасно забронювали певний номер в готелі і вже стоїте на порозі будівлі. Для того щоб зареєструвати заїзд, необхідно звернутися до адміністратора на ресепшені. Інформація яка необхідна на даному етапі – це ваші ім’я та прізвище, а також умови бронювання. Бажано при собі мати роздруківку, що підтверджує бронь і паспорт. Після заповнення реєстраційної картки, адміністратор готелю має розповісти де знаходиться ваш номер, як до нього пройти, після чого видасть ключ. Кілька порад на цьому етапі:

  • Якщо у вас є зауваження або питання по послугах готелю, то краще уточнити їх заздалегідь, під час реєстрації. Наявність Wi-Fi в готелі і пароль доступу, час сніданку, наявність сейфа, умови користування ТВ і т.д.
  • У деяких готелях можуть попросити показати вашу кредитну карту. У цьому проханні немає нічого незвичайного, таким чином адміністрація хоче переконатися у вашій платоспроможності.
  • Візьміть візитку готелю, щоб у вас в незнайомому місті був при собі адресу та назву місця, де ви зупинилися.

Якщо в номері немає сейфа, а вам необхідно цінні речі залишити в надійному місці, то цілком коректним буде попросити адміністрацію готелю допомогти вам вирішити це питання.

Поселення

Коли всі адміністративні питання вирішені, переходимо до процесу заселення в номер. Якщо у вас об’ємний або численний багаж, то швидше за все його допоможуть доставити до номеру. Не забудьте віддячити носія чайовими, на ставлення до вас це ніяк не повинно вплинути, але такий жест вважається хорошим тоном в готелях.

Зайшовши в кімнату уважно огляньте – чи є в наявності все те, що було обіцяно при бронюванні. У будь-якому готелі існує ймовірність людського фактора і тому якщо у вашому номері на двох не виявилося другої пари капців, відразу повідомте про це адміністратора на ресепшн.

У більшості сучасних готелів є табличка, яка вішається на двері номера із зазначенням для прибиральниці. Наприклад, ви хочете виспатися, а в готелі відбувається прибирання в 9 ранку. Табличка “не турбувати” на двері вкаже покоївки про те, що необхідно почекати, так само як і аналогічна з проханням прибрати номер, про те, що в ньому необхідно прибрати в першу чергу.

Виїзд

До дня виїзду також необхідно підготуватися. Зазвичай час виселення в готелях регламентується, але затримка в районі 30-40 хвилин вважається прийнятною. Однак, якщо ви затрималися в готелі на пару зайвих годин, швидше за все це доведеться додатково оплачувати.

Виїзд з готелю, також як і в’їзд, повинен бути підтверджений у адміністратора на ресепшн. Виїжджаючи з номера, необхідно буде оплатити всі додаткові послуги, якими ви користувалися – напої з міні-бару і т.д.

Психологічна сторона

Якою чуже місто або країну ви б не відправилися, готель на певний час стає для вас будинком. Однак слід пам’ятати, що цей будинок ви ділите з іншими людьми і дуже часто з гостями з різних країн. У кожного свої правила і звичаї, але є деякі загальні рекомендації, що дозволяють співіснувати поруч, не порушуючи кордонів і не псуючи один одному відпочинок.

  • Якщо готель невеликий, то хорошим тоном вважається вітатися з усім обслуговуючим персоналом.
  • Якщо в процесі проживання, заселення або виїзду трапляються технічні затримки в обслуговуванні, то не варто влаштовувати скандал – емоції навпаки погіршать ситуацію.
  • Загальноприйняті правила поведінки також стосуються тих, хто проживає в готелі. Гучна музика, занадто емоційний з’ясування відносин з чоловіком / дружиною, неадекватна поведінка після випитого алкоголю і т.д. – все це порушує спокій інших постояльців, ставитеся шанобливо один до одного.
  • Курцям необхідно уточнити у адміністрації питання про місця для куріння, в готелях куріння заборонено законодавчо.
  • Власникам готелів зрозуміло ваше бажання взяти на пам’ять з номера залишилася косметику або зручний набір для шиття, однак багаторазові речі такі як халати, вішалки, рушники, а також елементи декору і т.д. – це власність готелю і забирати їх з собою не можна, так як це вважається крадіжкою.
  • Якщо готель знаходиться в безпосередній близькості до пляжу, то слід пам’ятати про те, що за правилами етикету не рекомендується розгулювати по холу або ресторану готелю в купальнику або з голим торсом.
  • Ненав’язливе спілкування з персоналом готелю не забороняється, а навіть навпаки, вітається. Однак не слід користуватися робочим часом адміністратора або покоївки, щоб завантажити їх своїми проблемами і особистими переживаннями.
  • Якщо час вашого заїзду виходить за рамки прийнятих норм (наприклад, ваш поїзд прибуває вночі або в дорозі трапилася затримка), слід повідомити адміністрацію про це заздалегідь. Аналогічно слід вчинити, якщо виїзд з яких-небудь причин затримується.

Насправді, правил не так багато, як здається на перший погляд. Ми впевнені, що ваше дружелюбність і наша відкритість напевно дозволять знайти вихід з будь-якої ситуації.

Поділіться статтею:
Читайте також