Правила надання готельних послуг
- Порядок оформлення проживання:
1.1 Для реєстрації проживання пред’являється паспорт, свідоцтво про народження
(Для осіб які не досягли 16 років), для іноземних громадян – національний паспорт,
діюча віза (якщо необхідно) або інший документ що посвідчує особистість.
1.2 Оформлення проживання здійснює адміністратор служби прийому та
розміщення. У разі його відсутності менеджер служби прийому і розміщення.
1.3 Для отримання номера необхідно заповнити реєстраційну форму, яка є контрактною угодою між гостем і готелем.
- Розрахунковий час
2.1 Час заїзду – 14:00. Поселення з 06:00 до 14:00 годин вважається раннім заїздом і оплачується в розмірі 50% від вартості добового тарифу. Поселення з 00:00 до 06.00 оплачується в розмірі повної вартості добового тарифу. Правила можуть бути змінені в залежності від пори року.
2.2 Час виїзду – 12:00. Виселення з номера з 12:00 до 18:00 вважається пізнім виїздом і оплачується в розмірі 50% від вартості добового тарифу. Виїзд після 18.00 оплачується в розмірі повної вартості добового тарифу. Правила можуть бути змінені в залежності від пори року.
2.3 Надання послуги раннього заїзду, виїзду, а також продовження проживання в готелі можливо при наявності вільних номерів. Про необхідності раннього заїзду, виїзду або продовження проживання гість повинен попередити адміністратора служби прийому.
- Порядок бронювання, оплати та ануляції
3.1 Оплата за проживання та послуги, що надаються готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картами (Visa, MasterCard), згідно з чинним прейскурантом готеля. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в національній валюті гривнях.
3.2 Для гарантованого бронювання номера в готелі, здійснюється передоплата в розмірі вартості однієї доби проживання з наступною оплатою при заїзді суми, що залишилася за весь період проживання.
3.3 Скасування бронювання без штрафних санкцій можлива за 48 годин до заїзду в високий сезон і за 24 години до заїзду в низький сезон. У разі пізньої ануляції або незаїзду, оплачується штраф в розмірі першої доби проживання.
3.4 У випадку негарантованого бронювання, готель залишає за собою право скасувати дану бронь з обов’язковим повідомленням про це гостя.
3.5 Діти до 3-х років проживають в готелі безкоштовно з наданням дитячого ліжечка.
3.6 Діти від 3-х до 6-ти років проживають в готелі безкоштовно без надання додаткового місця.
3.7 Діти від 6-ти до 12-ти років проживають в готелі з доплатою – 200 грн / ніч з наданням додаткового місця і сніданку. Розміщення можливе в номерах категорії Покращений, Напівлюкс, Сімейний Люкс.
3.8 Додаткове місце для дорослих надається з доплатою – 400 грн / ніч з наданням додаткового місця і сніданком. Розміщення можливе в номерах категорії Покращений, Напівлюкс, Сімейний Люкс.
3.9 При необхідності проживання з дітьми або надання додаткового місця, попередьте співробітників готелю при бронюванні.
- Правила проживання і використання зон готелю
4.1 З метою дотримання правил протипожежної безпеки гостям, які проживають в готелі «Redling» забороняється:
* Користуватися в номерах власними електронагрівальними приладами, праскою,
обігрівачем, подовжувачем
* Зберігати і приносити в номери вогненебезпечні та легкозаймисті матеріали, сильнодіючі отруйні матеріали, зброю, громіздкі речі, хімічні і радіоактивні речовини, великогабаритні речі
(Довжина, висота, ширина яких перевищує в сумі 180 см) здаються в камеру зберігання
* Курити в номерах готелю, курити в ліжку, залишати непогашеними сигарети, кидати їх непогашеними в сміттєву корзину. Штраф за куріння в непризначених місцях становить – 5000 грн (п’ять тисяч грн)
* Накривати включені бра і торшери
4.2 З метою забезпечення порядку і безпеки гостей, які проживають в готелі «Redling» забороняється:
* Залишати сторонніх в номері в свою відсутність
* Знаходиться стороннім особам в номері без оформлення реєстрації в установленому порядку в разі відсутності документа, що посвідчує особистість, зустріч повинна відбуватися в холі готелю
* Зберігати зброю без відповідних документів
* Викидати сміття і пляшки з вікон готелю
* Без дозволу керівництва готелю тримати в номері домашніх тварин
* Переставляти, переносити з номера меблі, постіль
* Здійснювати дії, що тягнуть за собою порушення тиші та спокою гостей в нічний час
* У разі недотримання гостями правил проживання керівництво готелю має право провести їх дострокове виселення.
* При виявленні підозрілих предметів або осіб в номерному фонді або на території готелю просимо негайно повідомити чергового адміністратора служби прийому і розміщення.
4.3 Правила відвідування басейну
* Гості, які проживають в готелі, відвідують басейн безкоштовно. Діти до 14 років перебувають на території басейну тільки з супроводжуючими особами. Відповідальність за дітей, а також можливу шкоду, завдану дітьми, несуть супроводжуючі їх особи (батьки, особи по довіреності)
* Дітям до 4-х років без супроводу дорослих в басейні і без рятувальних жилетів купатися – заборонено!
* Форма одягу для відвідування басейну: купальний костюм, змінне взуття.
Діти повинні бути в рятувальних жилетах або нарукавниках – одягнути на них і не дозволяти знімати під час купання.
* Необхідно дотримуватися правил особистої гігієни і перед відвідуванням басейну обов’язково прийняти душ без купального костюма.
* При наявності дрібних подряпин і саден рекомендується обробити пошкодження антибактеріальним засобом і скористатися водонепроникним лейкопластиром.
4.3.1 У басейні заборонено:
– Стрибати у воду.
– Пірнати в довжину і глибину, використовувати будь-які вправи, пов’язані із затримкою дихання.
– Відправляти природні потреби в чашу басейну.
– Самостійно навчати плаванню інших відвідувачів, в тому числі дітей.
– Перебувати в нетверезому стані, в стані наркотичного сп’яніння, палити.
– Бігати по бортику басейну, стрибати з бортика басейну в воду.
– Жувати жувальну гумку.
– Проносити предмети що б’ються в зону басейну.
– Проносити свої напої та продукти харчування.
– Здійснювати прийом їжі і напоїв в невідведених для цього місцях.
– Перебувати особам, які мають медичні протипоказання (інфекційні захворювання шкіри, відкриті рани, труднощі з диханням, розлад вестибулярного апарату і т.д.).
– Перебувати в верхньому одязі і в вуличному взутті.
– Знаходження будь-яких тварин і птахів.
4.3.2 Готель не несе відповідальності за травми і пошкодження, що виникли внаслідок недотримання правил відвідування басейну
4.3.3 Відвідувачі басейну зобов’язані дотримуватися і підтримувати громадський порядок і загальноприйняті норми поведінки, поводитися шанобливо по відношенню до інших відвідувачів, обслуговуючому персоналу, не допускати дій, що створюють небезпеку для оточуючих. Якщо вільні або мимовільні дії (поведінка) Відвідувача створюють загрозу для його власного життя і / або здоров’я, а так само для здоров’я та / або життя оточуючих, або суперечать загальноприйнятим нормам моралі та етики, співробітники готелю має право застосувати заходи до зазначених осіб у вигляді відсторонення від відвідування басейну, а так само відмови від надання в подальшому будь-яких послуг, виведення за межі басейну і території готелю або виклику співробітників правоохоронних органів.
4.4 Правила відвідування дитячої кімнати
* Привести і забрати дитину повинен один і той же чоловік.
* У дитячу зону запрошуються діти з 2 до 12 років. Дитина до 2-х років в дитячій зоні повинна перебувати під наглядом батьків або супроводжуючої особи.
* Приносити продукти харчування в дитячу зону, не дозволяється. Щоб погодувати дитину, Ви можете скористатися зоною ресторану.
* Переодягати дитину, міняти підгузки слід тільки в спеціально відведених для цього місцях (туалетах).
* Гість зобов’язаний повідомити всы індивідуальні особливості дитини, відмінні риси його характеру, його переваги, стан здоров’я дитини та інше.
* Гостю рекомендується перший час відвідувати дитину, допомагаючи їй адаптуватися до нового середовища.
* У разі явного неадекватної поведінки з боку дитини (агресія, істеричні стани, навмисне псування майна) адміністрація готелю має право вимагати від батьків особистої присутності при відвідуванні дитиною дитячої зони або забрати дитину з дитячої зони.
* Залишаючи дитину, Гість зобов’язаний залишати інформацію аніматору про місце свого перебування, контактний телефон.
* У разі порушення Гостем справжніх правил, адміністрація готелю має право обмежити перебування Гостя, запрошених ним осіб, дітей, фізичних осіб опікунами яких вони є в дитячій зоні.
4.5 Правила відвідування дитячого ігрового майданчика
4.5.1 На дитячому ігровому майданчику заборонено:
* Особам, які досягли 12-річного віку і 70 кг користуватися дитячим ігровим обладнанням, призначеним для молодшого і середнього віку;
* Особам в стані наркотичного і алкогольного сп’яніння знаходиться на майданчику;
* Вигул домашніх тварин на території дитячого ігрового майданчика заборонений;
* Заборонено дітям молодшого віку (до 6 років) перебувати без нагляду дорослих;
* Заборонено приносити на територію майданчика будь-які предмети зі скла і металу, потенційно небезпечні гострі предмети (бритва, ніж), всі види токсичних, пожежонебезпечних, вибухонебезпечних речовин;
* Заборонено вести себе неналежним чином: нецензурно виражатися, битися, розпивати алкогольні напої, смітити і курити;
* Дітям і дорослим з інфекційними захворювання знаходження в громадських місцях заборонено;
* Заборонено завдавати шкоди устаткуванню, ламати і псувати, самостійно лагодити. У разі поломки відразу повідомити адміністрацію;
4.5.2 Адміністрація не несе відповідальності за отримані травми, садна і за загальний стан здоров’я гостей, які не дотримувалися або дотримувалися неналежним чином правила користування.
При порушенні правил відвідування дитячого ігрового майданчика адміністрація буде змушена попросити вас піти з території.
- Права і обов’язки гостей
5.1 Гості готелю зобов’язані дотримуватися встановленого порядку проживання, чистоти,
правил протипожежної безпеки, при виході з номера закривати крани, вікна, вхідні двері в номер.
5.2 При виявленні пропажі особистих речей з номера, гість зобов’язаний негайно повідомити про це чергового адміністратора готелю для прийняття відповідних заходів.
5.3 У випадку втрати або пошкодження майна готелю гість відповідно до чинного законодавства зобов’язаний відшкодувати заподіяну готелю збиток згідно затвердженого прейскуранта
5.4 Гості несуть відповідальність за дії відвідувачів, запрошених в свій номер
5.5 Гості при виїзді повинні провести повний розрахунок за надані готелем послуги
- Обов’язки і відповідальність готелю
6.1 Персонал готелю забезпечує високу якість обслуговування гостей і належний санітарно-технічний стан всіх приміщень і території
6.2 Готель пропонує гостям за їх бажанням додаткові послуги згідно цінам, затвердженим на дані послуги
6.3 Готель не несе відповідальності за збереження цінних паперів, грошей, речей, коштовностей, залишених в номері. Всі цінні речі можуть зберігатися в сейфі гостьового номера, що знаходиться в службі прийому і розміщення.
6.4 У разі виявлення забутих речей, готель вживає заходів щодо повернення їх власнику.
6.5 Гість бере до відома і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і санвузлів на поверхах) систем відеоспостереження.
6.6 Готель не несе відповідальності за цінні речі, які не зберігаються в сейфі
6.7 Готель не несе відповідальності за роботу міських служб (аварійне відключення електроенергії, водопостачання)
- Податковий кодекс України. Стаття 268. Туристичний збір
7.1. Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.
7.2. Платники збору:
Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення міської ради, про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються в місцях проживання (ночівлі).
7.3. Платниками збору не можуть бути особи, які:
а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, у селі, селищі або місті, радами яких встановлено такий збір;
б) особи визначені підпунктом “в” підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу (РЕЗИДЕНТИ), які прибули у відрядження або тимчасово розміщуються в місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом “б” підпункту 268.5.1 пункту 268.5 цієї статті, належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;
{Підпункт “б” підпункту 268.2.2 пункту 268.2 статті 268 в редакції Закону № 2628-VIII від 23.11.2018}
в) інваліди, діти-інваліди та особи, які супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);
г) ветерани війни;
г) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих і санаторно-курортних установ, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я;
е) діти віком до 18 років;
е) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні установи;
ж) члени сім’ї фізичної особи першого і / або другого ступеня споріднення, визначені відповідно до підпункту 14.1.263 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу, тимчасово розміщуються такою фізичною особою в місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом “б” підпункту 268.5. 1 пункту 268.5 цієї статті, належать їй на праві власності або на праві користування за договором найму.
7.4.Ставка збору
Ставка збору встановлена за рішенням Одеської міської ради, за кожну добу тимчасового розміщення особи в місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті Податкового кодексу, в розмірі до 0,5 відсотка – для внутрішнього туризму і для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї людини за добу тимчасового розміщення.